مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه گفت: بالغ بر ۷۰۰۰ مترمربع از اراضی تملکی بنیاد مسکن در روستای آبشور این شهرستان رفع تصرف شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 09 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: اصغر ایزدی اظهار داشت: پس از قطعیت حکم و اخذ دستور قضایی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان خرامه و نیروهای نظامی و انتظامی این رفع تصرف انجام گرفت.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه، تصرف اراضی در حومه روستاها را عاملی بازدارنده برای توسعه روستایی دانست و افزود: بنیاد مسکن با اجرای طرح های هادی زمینه توسعه روستایی و محرومیت زدایی را فراهم کرده است، تصرف اراضی حومه روستاها زمینه بازنگری در اجرای طرح های هادی را کند می کند.

ایزدی گفت: در هر شهرستان کلیه دعاوی و اختلافات ناشی از هر گونه، تجاوز و غصب و تصرف عدوانی و مزاحمت و ممانعت از حق در مورد‌املاک مزروعی و اراضی شهری، باغات و قلمستانها، منابع آب، تأسیسات کشاورزی و دامداری، واحدهای کشت و صنعت، مؤسسات و اموال‌شرکتهای زراعی همچنین اراضی و مراتع ملی شده و جنگلهای ملی و امثال آنها واقع در حوزه قضایی آن شهرستان توسط قانون گذار شفاف شده و به آن رسیدگی می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه ادامه داد: اجرای طرح‌های هادی و مدیریت زمین‌های کشاورزی و منابع ملی در اطراف روستاها ، یکی از اولویت‌ها برای توسعة روستایی است و بی‌توجهی به این سکونتگاههای پیرامونی، مشکلاتی را برای مردم روستاها ایجاد می کند.

وی با تقدیر و تشکر از نیروهای قضایی و انتظامی شهرستان خرامه یاد آور شد: همدلی و هم افزایی نیروهای انتظامی و قضایی و همراهی فرماندار این شهرستان و نیروهای مسوول در مناطق شهری و روستایی مانع از دست اندازی و تصرف غیر قانونی اراضی پیرامون روستاها خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار