نمایشگاه گردشگری پارس در سه سالن نرگس، حافظ و ملاصدرا از امروز تا ۲۳ دیماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 10 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح و برنامه ریزی لازم می‌توان در مسیر توسعه گام برداشت، گفت: ستون این صنعت بخش خصوصی است و اگر نباشد صنعت به جایگاه شایسته اش نمی‌رسد.

علی فرهادی با بیان اینکه برای این نمایشگاه تلاش‌های زیادی انجام شده، افزود: عوامل مختلف فعالیت‌های زیادی انجام داده‌اند تا نمایشگاه گردشگری پارس در شان فارس برگزار شود.
فرهادی همچنین با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه در مرکز سایت بین‌المللی نمایشگاهی استان برپا است، عنوان کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در فضایی به متراژ ۴ هزار و ۷۵۰ متر و ۱۱ هزار متر مربع فضای دیگر برقرار شده است و میزبان صنعتگران و تولیدکنندگان از استان‌های زنجان، مرکزی، کرمان، یزد، قم، هرمزگان، سمنان، البرز و... هستیم.
نمایشگاه گردشگری پارس در سه سالن نرگس، حافظ و ملاصدرا از امروز تا ۲۳ دیماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا خواهد بود.

کپی لینک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار