فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۵۰ هکتار از اراضی ملی در منطقه سیاخ دارنگون این شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف و تخریب شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 11 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی مراجعه نماینده جهاد کشاورزی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شیراز پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی، راهداری و اداره برق به مکان‌های مذکور اعزام و نسبت به اجرای طرح تخریب ۱۵۰ قطعه کاربری غیرمجاز شامل کاشت نهال، تفکیک، دیوار کشی، هشت باب مغازه بدون اخذ مجوز در حریم راه، ۱۰ واحد تجاری در حد دیوارکشی و ۳۰ عدد تیر پایه برق که به صورت غیر مجاز در مجموعه نصب شده بود، اقدام کردند
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۵۰ هکتار از اراضی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
شجاعی از شهروندان خواست که هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار