رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که از طریق یکی از سایت‌های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری 700 میلیون ریالی کرده بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 11 January 2023

تابناک فارس به نقل از پلیس فتا: سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" رئیس پلیس فتا استان فارس، اظهار داشت: مردی میانسال به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت مدتی قبل جهت فروش محصولات کشاورزی خود اقدام به درج آگهی در یکی از سایت‌های آگهی محور كردم كه از آن طريق مورد کلاهبرداری قرار گرفتم كه بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وي ادامه داد: شاکی بیان داشت که پس از درج آگهی فروش محصولات کشاورزی در یکی از سایت‌های آگهی محور، فردی ضمن برقراری تماس درخواست ارسال محصولات و سپس واريز وجه نموده ولیکن پس از اینکه محصولات کشاورزی را دریافت کرده است، دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: باتوجه به حساسیت پرونده کارشناسان پلیس فتا تحقيقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصي موفق شدند متهم را در يكي از محله‌هاي شيراز شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.

سرهنگ "سليماني" با بیان اینکه متهم در بازجويي اوليه با همین شگرد تا كنون به 700 میلیون ریال كلاهبرداري از سه شهروند اقرار كرد، گفت: وي در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که قربانیان از روی اعتماد نابجا، اقدام به ارسال محصولات غذایی برای وی مي‌كردند.

این مقام سایبری از هموطنان خواست: در خصوص خرید و معاملات در فضای مجازی دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 

برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار