ماموران پلیس در نقاط مختلف استان فارس طی روزهای اخیر، بالغ بر ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف و قاچاقچیان مرتبط دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 11 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در خصوص کشف تریاک با همکاری پلیس استان البرز، گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "البرز" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه وانت مزدا در حال انتقال محموله تریاک به داراب است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، سردار یوسف ملک‌زاده افزود: ماموران انتظامی شهرستان "داراب" پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز کوتاه ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، گفت: در بازرسی از آن وانت مزدا ۱۵۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

ملک‌زاده با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰تماس و موضوع را گزارش دهند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار