اکران مردمی فیلم‌های منتخب جشنواره عمار از فردا ۲۴ دی در فارس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 13 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: عضو ستاد اکران مردمی فیلم عمار در استان فارس گفت: اکران آثار منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ویژه استان فارس شنبه ۲۴ دی ماه در سینما شیراز حدفاصل چهارراه پانزده خرداد و چهارراه خیرات آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۲۶ دی ماه ادامه داد.
پویان حسن‌نیا افزود: در روز نخست سانس اول که از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰به طول می‌انجامد، مستند «غیبت موجه»، نماهنگ «قول مادرانه» و مستند «بالاسر» اکران می‌شود و پس از آن نشست نقد و بررسی آثار مربوط به حادثه شاهچراغ برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه حدود ۹اثر در شیراز که با محتوای حادثه تروریستی شاهچراغ ساخته شده در این جشنواره حضور دارد، گفت: پس از نشست نقد و بررسی این آثار، مستند «نقاب‌دارها» به مدت ۳۵ دقیقه پخش می‌شود و این سانس با نماهنگ «اعتراض دارم» به پایان می‌رسد.
سانس دوم که از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰:۳۰ شب ادامه دارد با مستند «جان درد» و فیلم کوتاه داستانی «گماشته» شروع خواهد شد و فیلم سینمایی «دختر ایران» به مدت ۸۸ دقیقه هم آخرین برنامه اکران در روز نخست است.
برنامه اکران در روز دوم
روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه هم مستند «وداع با اسلحه» اکران می‌شود و پس از آن نشست پرسش و پاسخ با پژوهشگر این مستند برپا خواهد شد؛ همچنین در این روز فیلم کوتاه داستانی «آقای شهردار» در مورد آقای باکری به مدت ۴ دقیقه پخش می‌شود.
مستند «زخم حراج» در خصوص خصوصی سازی از دیگر اکران‌های روز دوم است و در نهایت هم فیلم سینمایی «نگهبان» به مدت ۸۱ دقیقه برگزار می‌شود.
اکران‌های نخست در روز سوم؛ ویژه کودکان و نوجوانان
حسن‌نیا با بیان اینکه سانس اول از روز سوم برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، گفت: اکران فیلم‌ها در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه با نماهنگ «نمره عالی» آغاز و سپس انیمیشن ۳۰ دقیقه‌ای «قلعه ماهیان» پخش می‌شود. در سانس اول این روز همچنین یک پویا نمایی به نام «روایت ستاره‌ها» و انیمیشن جذاب «لوپتو» اکران خواهد شد.
وی ادامه داد: سانس دوم با نماهنگ «چراغ» و پویانمایی «رویای صادق» شروع می‌شود و مستند «پاییز۵۰ سالگی» مه در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی است و فیلم کوتاه داستانی «صلاحیت» پایان‌بخش اکران فیلم‌های این جشنواره در شیراز خواهند بود.
عضو ستاد اکران مردمی فیلم عمار گفت: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط و حضور در مراسم با شماره ۰۹۰۲۰۱۱۳۵۰۸ تماس بگیرند.

آغاز اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار در شیراز، از فردا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار