جدول برنامه‌های امروز و فردا جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیرازاعلام شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 14 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز از پنج شنبه ۲۲ دی آغاز شده است .

اعلام جدول برنامه‌های امروز و فردا جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز

برنامه اجرا‌های روز سوم/ شنبه ۲۴ دی
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به برنامه اجرای نمایش‌ها در روز سوم جشنواره اشاره کرد و گفت: تالار ابوریحان در ساعت ۱۰روز شنبه ۲۴ دی‌ماه پذیرای نمایش «آن نیمروز طولانی زهرا» به کارگردانی ام‌البنین محمدی از کرمان جنوب خواهد بود. جلسه نقد و بررسی نیز در ساعت ۱۱:۱۵ روز شنبه در تالار ابوریحان برگزار می‌شود.
همچنین نمایش «استرالیا» به کارگردانی محمد دهدشتی از بندر دیلم ساعت ۱۵ در تالار استاد لایق، نمایش «مرگ با سوراخ اضافه» به کارگردانی امیرحسین فلاحت از بابلسر ساعت ۱۷ در تالار استاد هودی، نمایش «گاومرد» به کارگردانی سعید کیخانی از زاهدان ساعت ۱۹ در تالار حافظ و نمایش «ساختمان رز» به کارگردانی علی صادقی از کرمان ساعت ۲۲ در تالار استاد لایق به روی صحنه می‌روند.

برنامه اجرا‌های روز چهارم و اختتامیه/ یکشنبه ۲۵ دی
موسوی‌نژادیان افزود: در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه نیز تالار استاد لایق در ساعت ۱۱ میزبان نمایش «مردمان مرد» از سیستان و بلوچستان خواهد بود. پس از آن جلسه نقد و بررسی در ساعت ۱۲:۳۰ در تالار استاد لایق برگزار می‌شود.
معاون سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره نیز در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد.
در رقابت ۴ روزه جشنواره‌ای در شیراز ۱۵ اثر نمایشی از ۸ آستان سیستان و بلوچستان، بوشهر، مازندران، کرمان، کرمان جنوب، اصفهان و قم روی صحنه می‌رود.
سالن‌های نمایش استاد هودی، لایق، تالار ابوریجان، حافظ، و تالار سبز شهر آفتاب میزبان گروه‌های تئاتر این دوره خواهند بود. همچنین برای بهره مندی عموم از تماشای رایگان تئاتر ها‌ی روی صحنه، دو تئاتر در تالار حافظ روی صحنه می‌رود؛ و تماشا برای عموم رایگان است.
اختتامیه این دوره از جشنواره روز یکشنبه ۲۵ دی ماه با معرفی ۴ اثر برگزیده برای راه یابی به جشنواره تئاتر فجر امسال، در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

برنامه جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور؛امروز و فردا

برچسب ها: برنامه ، تئاتر فجر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار