استاندار فارس با بیان اینکه فارس قطب پزشکی جنوب کشور است و می‌تواند در تولید تجهیزات‌ پزشکی به‌صورت جدی سرمایه‌گذاری کند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری بنیاد شهید و پارک علم و فناوری استان شرایط را برای حضور متخصصان و سرمایه‌گذاران برای تولید تجهیزات فیزیوتراپی و بازتوانی در فارس فراهم کنند. تحقق این مهم علاوه بر اینکه مشکل تأمین تجهیزات ایثارگران حل می‌کند، بخشی از نیاز کشور را نیز مرتفع می‌سازد.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ 14 January 2023

 تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس : محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۲۴ دی در نشست بررسی مسائل درمانی جانبازان و ایثارگران که در بیمارستان جنت شیراز برگزار شد، گفت: عزت، عظمت و استقلال امروز کشور، ثمره‌ تدبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و فداکاری‌های ایثارگران بوده است.

وی تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیاد شهید کشور ان‌شاءالله مشکل کمبود آمبولانس بیمارستان جنت برطرف خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه فارس قطب پزشکی جنوب کشور است و می‌تواند در تولید تجهیزات‌ پزشکی به‌صورت جدی سرمایه‌گذاری کند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری بنیاد شهید و پارک علم و فناوری استان شرایط را برای حضور متخصصان و سرمایه‌گذاران برای تولید تجهیزات فیزیوتراپی و بازتوانی در فارس فراهم کنند. تحقق این مهم علاوه بر اینکه مشکل تأمین تجهیزات ایثارگران حل می‌کند، بخشی از نیاز کشور را نیز مرتفع می‌سازد.

استاندار فارس اظهار کرد: مدیریت ارشد استان فارس نیز نسبت به تخصیص زمین و تامین آب، برق و گاز برای این مجموعه‌ها حمایت خواهد کرد.

وی از تکمیل ساختمان نیمه کاره‌ موجود در بیمارستان جنت، توسط یکی از شرکت‌های خصوصی مستقر در استان با تأمین اعتبار از جانب استانداری فارس خبر داد و افزود: ساختمان مرکز سلمان فارسی که اردوگاه همراه جانبازان است، نیز توسط این شرکت تکمیل خواهد شد.

ایمانیه در پایان از مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان فارس خواست پیشرفت مسائل مطرح شده را به‌صورت ماهانه به وی منعکس کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار