رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از انفجار کپسول گاز در مرکز ترک اعتیاد درخشان شیراز و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷ 15 January 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدجواد مرادیان در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار داشت: بعد از ظهر امروز حادثه انفجار کپسول گاز در مرکز ترک اعتیاد درخشان شیراز واقع در گویم ابتدای زیتون 5 به سامانه 115 اورژانس فارس گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله امدادگران با 4 دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه 9 نفر در این حادثه دچار مجروحیت شدید شدند که به بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: همچنین صبح امروز بر اثر واژگونی خودرو پژو در جاده بوانات _ صفاشهر محدوده خروجی بالاتر از ایست بازرسی جیان، کودک یک و نیم ساله به علت شدت جراحات در دم جان‌باخت و 11 سرنشین دیگر این خودرو هم مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان حضرت ولیعصر بوانات منتقل شدند و که از این تعداد 4 مصدوم به علت نیاز به مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان‌های شیراز، مرودشت و آباده اعزام شدند.

رئیس اورژانس استان فارس گفت: همه سرنشین‌های خودرو تبعه افغانستان بودند.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر 176 پایگاه اورژانس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان را در دستور کار خود قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار