نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: کمبود معلم و نیروی انسانی در بسیاری از مدارس استان به ویژه در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار یکی از مشکلات زمان حاضر در فارس است
کد خبر: ۱۰۸۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 15 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: کمبود معلم و نیروی انسانی در بسیاری از مدارس استان به ویژه در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار یکی از مشکلات زمان حاضر در فارس است
رضایی افزود: نمایندگان مجلس باید برای جذب و تامین نیروی انسانی اقدامات لازم را انجام دهند.
علی زاده نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: فرهنگیان بازنشسته انتظار دارند، حقوق آنان هر چه سریعتر همسان سازی شود، و انتظار دارند مشکلات معیشتی و بیمه‌ای آنان، حل شود.
انصاری نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی هم از کارشناسان آموزش و پرورش خواست مشکلات و خواسته‌های خود را در زمینه‌های مختلف جمع بندی کنند تا با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برسی و پیگیری شود.
پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم گفت: نمایندگان مجلس پیگیر هستند سهم ۱۴ درصدی بودجه آموزش و پرورش را در بودجه ۱۴۰۱، به ۱۶ درصد بودجه در برنامه بودجه ۱۴۰۲ برساند.
عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس هم در این نشست گفت: امسال بیش از ۱۷ هزار فقره وام از طریق صندوق آل محمد به همکاران پرداخت شده است.

برچسب ها: کمبود ، کمبود معلم ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار