سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مطرح شده فرهنگیان اظهار کرد: در بحث مسکن فرهنگیان باید از طریق تعاونی‌ها و مشارکت مشکل مسکن این قشر را حل کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 15 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مجید انصاری، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نورآباد و رستم شب گذشته، ۲۴ دی در جلسه مجمع نمایندگان فارس در مجلس با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش مهم و بی‌بدیل آموزش و پرورش در جامعه، خواستار استفاده از ظرفیت نمایندگان در حل مشکلات این سازمان شد.

وی با یادآوری اینکه یکی از کارهای ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس بحث رسیدگی و رفع آسیب‌های اجتماعی است، افزود: در این راستا باید استفاده از فرهنگ غنی و اصیل اسلامی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

انصاری در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات مطرح شده فرهنگیان اظهار کرد: در بحث مسکن فرهنگیان باید از طریق تعاونی‌ها و مشارکت مشکل مسکن این قشر را حل کنیم.

نماینده مردم نورآباد و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش هم باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد، از نمایندگان مجلس خواست تا از ظرفیت مشورت با فرهنگیان برای ارائه طرح‌ها در مجلس استفاده کنند.

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران نیز در این نشست با بیان اینکه در آموزش و پرورش همواره مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد، خواستار برنامه‌ریزی لازم در این زمینه شد.

وی با تأکید بر اینکه همچنین باید مشکلات فضاهای آموزشی مرتفع شوند، گفت: یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش کمبود نیروی خدماتی است که استخدام نیروهای جدید خدماتی هم باید پیگیری شوند.

رضایی کوچی در پایان با اشاره به درخواست‌های مدیران مدارس اظهار کرد: مدیران مدارس عمدتاً دغدغه‌های عمرانی و حاشیه‌ای دارند در صورتی که مدیر باید تنها درگیر مسائل تربیتی و آموزشی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار