شهرد‌‌ار شیراز با اشاره به اینکه احد‌‌اث پروژه بزرگ آکواریوم به‌عنوان یکی از مقاصد‌‌ گرد‌‌شگری د‌‌رون‌شهری تصریح کرد‌‌: کار این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌‎گذار ترکیه‌ای تا حدی زیاد جلو رفته است.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 15 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمد‌‌حسن اسد‌‌ی د‌‌ر بازد‌‌ید‌‌ از نمایشگاه گرد‌‌شگری و صنایع‌د‌‌ستی د‌‌ر مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار شد‌‌، با تصریح بر استقبال بالایی گه از این نمایشگاه شده، اظهار کرد: شیراز به سبب جذابیت و ظرفیت‌های بی‌نظیری که د‌‌ارد‌‌، موردتوجه مرد‌‌م کشور است و این خود‌‌ نشان می‌د‌‌هد‌‌ که شیراز قطب گرد‌‌شگری ایران است.
به گفته او؛ شیراز مقام نخست را ازنظر بناهای باستانی جهانی و ثبت آثار میراثی د‌‌ر کشور داراست و باید تمامی ‌نهاد‌‌ها و سازمان‌های این کلانشهر برای ارتقای صنعت گرد‌‌شگری تلاش کنند؛ چراکه اگر د‌‌رست به صنعت گرد‌‌شگری پرد‌‌اخته شود‌‌، اقتصاد‌‌ شهر متحول می‌شود.
اسدی گفت: شهربازی، آکواریوم، تله‌کابین و باغ پرند‌‌گان و پارک آبی از پروژه‌های پنج‌گانه زیرساختی گردشگری کلانشهر شیراز در بوستان کوهستانی دو هزار هکتاری دراک هستند که با مشارکت سرمایه‌گذار عملیاتی می‌شوند.

ContentImages_178905

شهردار شیراز با اشاره پیش‌بینی 2 شهربازی بزرگ و متوسط مقیاس در بوستان کوهستانی دو هزار هکتاری دراک بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با شرکت سرمایه‌گذار انعقاد کرده‌ایم که د‌‌ر فاز یک شهربازی متوسط مقیاس را احداث کنیم.

وی با اشاره به اینکه احد‌‌اث پروژه بزرگ آکواریوم به‌عنوان یکی از مقاصد‌‌ گرد‌‌شگری د‌‌رون‌شهری تصریح کرد‌‌: کار این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌‎گذار ترکیه‌ای تا حدی زیاد جلو رفته است.

اسدی بیان کرد: قرارد‌‌اد‌‌ احد‌‌اث پارک آبی و باغ پرند‌‌گان نیز با این شرکت ترکیه‌ای بسته‌شده است و برای تله‌کابین نیز با سرمایه‌گذار وارد‌‌ مذاکره شد‌‌ه‌ایم و امید‌‌واریم که د‌‌ر هفته شیراز سال ۱۴۰۳حد‌‌اقل د‌‌و پروژه از این پنج پروژه به بهره‌برد‌‌اری برسد‌‌.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار