هاجری گفت: در بیش از یکصد مسجد شیراز مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد و توسعه خطوط متروی شیراز به سمت اماکن زیارتی و گردشگری از اقدامات مطلوب شورای اسلامی ششم شهر شیراز است.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ 15 January 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمدرضا هاجری، امروز یکشنبه (۲۵ دی) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علیرغم شناسایی طلب ۳۰ هزار میلیاردی شهرداری شیراز، از دستگاه های دولتی خللی در پروژه های عمرانی و بسته های سرمایه گذاری ایجاد نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری ششم، انقلاب بهار عمران و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به این فعالیت ها اظهار کرد: با این اقدامات شاهد افق روشنی در اختصاص ۵۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در ۴۰ منطقه محروم، حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، برگزاری ۱۲۰ یادواره شهدای محلات در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی، کمک به ۱۸۰ مسجد محلات شیراز، اصلاح کمربندی ها، توسعه خطوط ۲، سه و چهار قطار شهری به سمت تمامی اماکن گردشگری و زیارتی و ... از اقدامات خوب شورای اسلامی شهر شیراز است.

هاجری اعلام کرد: در بیش از یکصد مسجد شیراز مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد و بوستان های محلی مناسب و ساخت تصفیه خانه های محلی و ... از اقدامات خوبی است که در شهر شیراز انجام شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار