مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت:سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 17 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان ازامروز به مدت پنج روز در محل دائمی این نمایشگاه در شیراز برگزار می شود.

فرهادی گفت:نمایشگاه حوزه مبلمان به‌دلیل تاثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
او با بیان اینکه مبلمان تولیدی ایران مزیت رقابتی بالایی نسبت به سایر کشور‌ها دارد، ادامه داد: در واقع ایران در این حوزه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و این قابلیت را دارد تا بتواند در کنار صدور نفت، گاز یا محصولات پتروشیمی و... به یک کشور مهم در منطقه برای صادرات این محصول تبدیل شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: هر نمایشگاهی بخصوص در این سطح می‌تواند فرصت‌های مناسبی را برای بازاریابی و فروش و همچنین برندسازی فراهم آورد.
فرهادی با بیان اینکه ۱۲۲ شرکت از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند؛ ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی و بزرگ حوزه مبلمان اهالی این صنعت اعم از واحد‌های تولیدی و فروشندگان این محصولات در یک مکان خاص گرد هم آمده اند تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به شکلی موثر دیده شوند که موجب رشد و شکوفایی و رونق این صنعت می‌شود.

او ادامه داد: این عنوان نمایشگاهی در مساحت بیش از ۱۵ هزار متر مربع در سالن‌های حافظ، سرو، بهار، نرگس، ملاصدرا و اردیبهشت برپا شده شده است.
او با بیان این که ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است، گفت: علاقه‌مندان تا روز جمعه سی ام دی ماه فرصت دارند، پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به ادرس www.farsfair.irاز این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار