مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ضمن تشریح شرایط جوی و نزول رحمت الهی در شهرستان‌های استان از کاربران جاده‌ای خواست تا از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 17 January 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به شرایط جوی استان گفت: بر اساس گزارش‌های هواشناسی و اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارشات اعلام شده از همکاران راهدار مستقر در محور‌ها بارش باران در محور‌های منتهی به شیراز، مرودشت، فراشبند، کازرون، رستم، نورآباد، کازرون، کوار، ارسنجان، خرامه، جهرم، داراب، فیروزآباد، زرین دشت، فسا، سروستان، استهبان، نیریز، پاسارگاد ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه شاهد بارش برف در محور‌های منتهی به اقلید وسپیدان هستیم، گفت: سایر محور‌های استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است که در حال حاضر تردد در تمام محور‌های استان به صورت عادی وروان است.

راستیار در پایان ضمن اشاره به توصیه‌های ایمنی رانندگی در جاده از تمامی کاربران جاده‌ای خواست تا از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، حتما زنجیر چرخ در خودرو‌های خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌های استان با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار