دریافت کارت آزمون داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲که از ۲۵ دی آغاز شده بود ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۲۸ دی به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 17 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده سازمان سنجش در فارس گفت: نوبت اول کنکور روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه همزمان با سراسر کشور در ۳۷ شهرستان فارس برگزار می‌شود.
به‌گفته‌ معاون آموزشی دانشگاه شیراز، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کشور که تعداد انها۹۷۸۴۶۰ نفر است؛ ۶۳۸۷۸ داوطلب مربوط به استان فارس است که از این تعداد نیز، ۲۴۰۳۹ نفر از شرکت‌کنندگان مربوط به حوزه شیراز هستند.
وی افزود: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در استان فارس، در ۵ گروه علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود که به‌ترتیب، ۳۲۸۷۸ نفر (بیش‌ترین تعداد شرکت‌کننده) در گروه تجربی، ۱۸۱۱۸ نفر در گروه علوم انسانی، ۷۲۷۲ نفر در گروه ریاضی، ۳۴۴۲ نفر در گروه زبان و ۲۱۶۸ نفر در گروه هنر (کمترین تعداد شرکت‌کننده) شرکت کرده‌اند.

باقری درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه تجربی (صبح پنجشنبه ۲۹‌دی‌ماه)، گروه زبان‌های خارجی (عصر پنجشنبه ۲۹‌دی‌ماه)، گروه ریاضی و گروه انسانی (صبح جمعه ۳۰‌دی‌ماه) و گروه هنر (عصر جمعه ۳۰‌دی‌ماه) در استان فارس برگزار خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲، در ۳۷ شهرستان استان، در حوزه‌های متعددی وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، صنعتی، فنی حرفه‌ای و علوم پزشکی و همین‌طور آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.
وی درخصوص شیوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون هم گفت: کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در لینک: https://register۲.sanjesh.org/NOETCardSar۱۴۰۲_Stage۱/ قابل مشاهده است و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان نیز مشخص شده است.

برچسب ها: کنکور ، کنکور 1402
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار