استاندار فارس گفت: اهمیت مدیریت فضای مجازی، افزایش سطح اطلاعات، آگاهی آحاد مردم در اثرپذیری از فضای مجازی و کمک به مشاغل اینترنتی از دلایل تشکیل این شورا در استان است.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 18 January 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در سومین جلسه شورای مجازی استان از تشکیل شورای فضای مجازی استان فارس خبر داد و گفت: اهمیت مدیریت فضای مجازی، افزایش سطح اطلاعات، آگاهی آحاد مردم در اثرپذیری از فضای مجازی و کمک به مشاغل اینترنتی از دلایل تشکیل این شورا در استان است.

او از طرح‌های تدوین شده برای این شورا خبر داد و گفت: این شورا در پنج کارگروه و بالغ بر ده زیرگروه، متناسب با شرح وظایف تعریف شده فعالیت می‌کند.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه در مدت اخیر بالغ بر۲۵ جلسه‌ی تخصصی در این حوزه، توسط زیرگروه‌ها و با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی و درگیر با فضای مجازی و همچنین افراد صاحب نظر در این حوزه برگزار شده است، گفت: استخراج اسناد بالادستی در این حوزه، برنامه ریزی بر اساس مسائل روز جامعه، تجمیع سایر کارگروه‌های موجود در دستگاه‌های استانی، به جهت هم‌افزایی و افزایش میزان اثرگذاری نقاط قوت این شوراست.

او، ایجاد شناخت نسبت به ظرفیت ها، برجسته کردن نقاط قوت، احصاء نقاط ضعف و ارائه راه‌های رفع آن‌ها را از اهداف راهبردی این شورا عنوان کرد و گفت: به جهت استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و هم‌افزایی بین سازمانی، همه‌ی موسسات، نهاد‌ها و دستگاه‌های صاحب نظر و درگیر با فضای مجازی می‌توانند در زیرگروه‌های شورای عالی فضای مجازی استان ایفای نقش داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار