مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه بیشترین میزان بارش‌های روز گذشته استان فارس مربوط به قیروکارزین و فیروزآباد بود گفت: خوشبختانه در بارندگی روز گذشته که سراسر استان را در بر گرفت هیچ حادثه‌ای را شاهد نبودیم.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 18 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: خلیل عبداللهی اظهار داشت: شهرستان قیروکارزین با حدود 73 میلی متر و فیروزآباد 71 میلی‌متر بارش باران در صدر بارش ها قرار گرفتند و شهرستان اقلید نیز با 17 سانتی متر بیشترین میزان بارش برف را در استان فارس تجربه کرد.

وی افزود: خوشبختانه با آمادگی کامل دستگاه‌ها جز چند مورد آبگرفتگی که به سرعت برطرف شد، حادثه ای را در سطح استان شاهد نبودیم.

در ادامه مدیرکل هواشناسی فارس نیز در خصوص امار بارش باران در استان فارس طی فعالیت سامانه بارشی روز گذشته در استان اظهار کرد: پس از فیروزآباد و قیروکارزین، در شهرستان‌ داراب نیز بیش از ۶٨ میلی متر باران باریده و پس از آن در شهرستان‌هایی نظیر فراشبند، اردکان، جهرم، زرقان، فسا و نورآباد ممسنی بیش از ۵٠ میلی متر بارش باران را شاهد بوده‌ایم.

او در خصوص شهرستان شیراز نیز گفت: طی فعالیت سامانه بارشی که از روز سه شنبه در استان فارس فعال شده تا روز چهارشنبه در شهر شیراز بیش از ۴٣ میلی متر باران باریده است.

به گفته این مقام مسئول اقلید و آباده و اردکان سه شهرستانی در استان فارس هستند که به ترتیب ۴٠، ١٧ و ۱۵ سانتی متر برف در این مناطق باریده است.

 

برچسب ها: بارش برف ، باران ، خسارت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار