رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس گفت: در حال حاضر پالایشگاه اراک بنزین سوپر تولید کرده و به استان فارس ارسال می‌کند و با توجه به میزان سهمیه ای که به استان تعلق می‌گیرد پخش می‌شود، در این زمینه کمبود ومشکلی در استان نداریم.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 19 January 2023

اتابناک فارس به نقل از فارس: سدالله طاهری درخصوص شایعات به وجود آمده در زمینه کمبود بنزین سوپر در استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر پالایشگاه اراک بنزین سوپر تولید می‌کند و به استان فارس ارسال می‌کند و با توجه به میزان سهمیه ای که به استان تعلق می‌گیرد پخش می‌شود، در این زمینه کمبود ومشکلی در استان نداریم.

طاهری با اشاره به کمبود بنزین یورو ۴ ادامه داد: یورو ۴ برای استان فارس از پالایشگاه های شیراز و بندر عباس تامین می شده اما در حال حاضر این دو پالایشگاه این نوع را تولید نمی‌کنند و فقط تولید بنزین معمولی دارند.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به دریافت میزان مناسب بنزین معمولی در استان گفت: ۴۰ درصد بنزین معمولی،از انبار های پالایشگاه شیراز و بیش از ۵۰ درصد از پالایشگاه بندرعباس و کمتر از ده درصد از سایر مبادی تامین می‌شود و در این زمینه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

این مسئول همچنین شایعات درباره آسیب رساندن بنزین معمولی به خودرو ها را تکذیب کرد و ادامه داد: بنزین های تولیدی پالایشگاه های سراسر کشور مطابق استاندارد هاو شاخص هایی که اعلام می‌شود تولید و کنترل می‌شود، بعد از کنترل کیفیت و ارسال از پالایشگاه در دو مرحله دیگر کیفیت،کنترل و برسی شده سپس با کیفیتی مطلوب و تایید شده عرضه می‌شود؛ بنابراین هیچگونه آسیبی ایجاد نمی‌کند و تاکنون موردی در این باره گزارش نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار