امام جمعه شیراز اشاره‌ای هم به سخنان سخیف و بی پایه نخست وزیر رژیم جعلی اسراییل کرد و تاکید کرد این فرد که حتی در بین مردم خودش هم مورد قبول نیست ادعای حمله به ایران را کرده است که قاطعانه به آن‌ها میگوییم اگر اسراییل حمله به منافع جمهوری اسلامی را در نظر داشته باشد مسلما در نابودی خودتعجیل کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 21 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله دژکام با بیان اینکه سپاه پاسداران ریشه در اعماق قلوب همه مسلمانان دارد:گفت: سپاه یک نیروی نظامی مقتدر مورد احترام جهان است.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با بیان اینکه پارلمان اروپا پیش نویسی را تهیه کرده مبنی بر تروریستی بودن سپاه پاسداران و اینکه تحریم‌هایی را علیه این نهاد در برنامه دارند و بعد هم سخنگوی اتحادیه اروپا میگوید که این پیش نویس ضمانت اجرایی ندارد گفت: آن‌ها بدانند سپاه پاسداران کارش دفاع از اسلام و همه مسلمانان جهان است واین نهاد اسلامی ریشه در اعماق قلوب همه مسلمانان عالم دارد.
وی اشاره‌ای هم به سخنان سخیف و بی پایه نخست وزیر رژیم جعلی اسراییل کرد و تاکید کرد این فرد که حتی در بین مردم خودش هم مورد قبول نیست ادعای حمله به ایران را کرده است که قاطعانه به آن‌ها میگوییم اگر اسراییل حمله به منافع جمهوری اسلامی را در نظر داشته باشد مسلما در نابودی خودتعجیل کرده است.
ایت اله دژکام با اشاره به اینکه زیرکی مومن اقتضا می‌کند که از اتفاقات اطراف خود و منطقه غافل نباشد گفت: دشمن نباید مارا مشغول یک بحث در منطقه کنند و در زمینه‌ای دیگر مارا غافلگیر کنند.
وی ادامه داد: منطقه ما کانون تحولات جهان اسلام است باید دقت کنیم در کشور‌های منطقه چه میگذرد.
امام جمعه شیراز تاکید کرد اروپا و آمریکا مدتی است در منطقه تحرکاتی انجام میدهند مثل حضور سران کشور‌های غیر اسلامی در منطقه که شعار‌هایی دادند که به نفع یک جریان خاص است که بین مسلمانان جایگاهی ندارد.
آیت الله دژکام افزود: اروپا برای عادی سازی روابط بین کشور‌های منطقه با اسراییل و با موافقت بعضی از حکام کشور‌هایی مثل امارات و بحرین در تلاش هستند، ولی تصمیم این حکام مورد تایید مردم این کشور‌ها نیست به طوری که نظر سنجی که بعضی از موسسات تحقیقاتی اروپا و آمریکا در کشور‌هایی که اصطلاحا خواهان عادی سازی رابطه با رژیم غاصب اسراییلند نشان داده است که بین ۸۶ تا ۹۴ درصد مردم مخالف عادی سازی رابطه با اسراییل هستند.
نماینده، ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان برنامه‌ها و دعا‌های ویژه‌ای دارند، ولی ادعیه ماه رجب ویژه‌تر خواهد بود و در این ماه ایام البیض ومراسم معنوی اعتکاف به صورت ویژه در استان فارس بخصوص شهر شیراز امسال برگزار می‌شود و خیران می‌توانند برای انجام هرچه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف در تهیه سحری و افطاری در این کار مذهبی و دینی مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار