رئیس اورژانس مرکز استان فارس از وقوع سه سانحه رانندگی در جاده‌های استان و مرگ ۸ نفر و مصدوم شدن ۱۸ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 20 January 2023

تابناک فارس  به نقل از تسنیم: محمد جواد مرادیان با تشریح جزئیات این حوادث اظهار داشت: شب گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه پژو 405 و تریلی در محور قطرویه- سیرجان (20 کیلومتر بعد از قطرویه) هفت نفر زخمی وشدند و متاسفانه در این حادثه سه نفر قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی اورژانس و آمبولانس در دم جان باختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس ادامه داد: هفت مصدوم این حادثه 3 مصدوم به بیمارستان شهدای نی‌ریز، 2 مصدوم به بیمارستان امام رضا سیرجان و 2 مصدوم به بیمارستان غرضی سیرجان برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این سوانح رانندگی سه دستگاه آمبولانس 115، دو دستگاه آمبولانس معدن گل گهر سیرجان و 2 دستگاه آمبولانس هلال حمر به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: در سانحه دوم که در محور شورجستان- ایزدخواست (10 کیلومتر بعد از شورجستان) به وقوع پیوست، تصادف سمند-کامیون ایسوزو 4 نفر را به کام مرگ کشاند و 2 مجروح را با یک دستگاه آمبولانس اورژانس راهی بیمارستان امام خمینی آباده کرد.

رئیس اورژانس استان فارس خاطرنشان کرد: در سومین حادثه که بامداد امروز رخ داد، به دلیل برخورد سواری پژو 405 با سواری پراید در جاده سعادت شهر_ صفاشهر و گیر کردن مصدومین دو خودرو 9 سرنشین که در خودرو‌ها محبوس شده بودند توسط امدادگران نجات یافتند و به مراکز درمانی اعزام و متاسفانه در این تصادف یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

برچسب ها: تصادف ، کشته ، زخمی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار