رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در جامعه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اولویت رفتار های اجتماعی باشد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 21 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: سید وحید حسینی صبح شنبه در ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا فارس با بررسی تازه‌ترین آمارهای مرتبط کروناویروس در فارس اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و احتمال بروز بیماری‌های تنفسی در فصول سرد، هیچ تضمینی برای مواجه نشدن با سویه های جدید کرونا وجود ندارد و همیشه این نگرانی برای مجموعه سلامت وجود دارد که با موارد جدیدی از جهش‌های بیماری در سطح جهان و کشور رو به رو شویم؛ بنابراین مجموعه سلامت استان همچون همیشه آمادگی خود را برای مقابله با شرایط سخت احتمالی حفظ می‌کند.

او افزود: لازم است با همکاری و مشارکت مردم و تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن شلوغ و فضاهای بسته و همچنین تزریق دُز یادآور واکسن کرونا، با آسودگی از فصل سرما و احتمال ابتلاء به بیماری‌های تنفسی عبور کنیم.

حسینی یادآور شد: در کنار بیماری کرونا باید به سایر بیماری‌های واگیر نیز توجه کرده و از تجربیاتی که در زمینه مقابله با کروناویروس به دست آمده، برای مواجهه با سایر بیماری‌ها نیز استفاده کنیم و همواره برای مواجهه با بیماری‌های واگیر احتمالی آمادگی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار