رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس :ایجاد واحدها و شهرک های گلخانه ای را می‌توان اتفاق ارمغانی برای رونق اقتصادی و حفاظت از منابع تولید و در نهایت خودکفایی در کشور و استان تلقی کرد که موجب ارزآوری مناسب و ایجاد اشتغال نیز می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 22 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدجواد احمدی درباره خرید واحدها و شهرک های گلخانه ای دارای پروانه بدون توجه به ضوابط و شرایط قانونی هشدار داد.
وی ، اظهار کرد: نظارت و بازرسی از واحدها و شهرک های تولیدی گلخانه ای با هدف توسعه تولید، افزایش بهره‌وری از منابع پایه بخش کشاورزی آب و خاک، ایجاد اشتغال و ساماندهی تولید انجام خواهد شد.
احمدی بیان کرد: ایجاد واحدها و شهرک های گلخانه ای را می‌توان اتفاق ارمغانی برای رونق اقتصادی و حفاظت از منابع تولید و در نهایت خودکفایی در کشور و استان تلقی کرد که موجب ارزآوری مناسب و ایجاد اشتغال نیز می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس ابراز کرد: امروز با ایجاد فرآیند جدید از سوی این سازمان و استفاده از ظرفیت ناظرین و کارشناسان به دنبال نظارت دقیق و صحیح در مدت زمان مشخص شده برای ایجاد طرح های تولیدی هستیم.
وی افزود: اولویت ایجاد گلخانه در همه اراضی ابتدا باید ایجاد و استقرار سازه باشد و این اولویت پیشرفت فیزیکی برای تمدید پروانه ها قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار