مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نمایشگاه برپا شده در این مجتمع آموزشی، گفت: این نمایشگاه به ما ثابت می‌کند که دانش آموزان در کنار یادگیری مهارت‌های کلاسه‌بندی آموزشی، حتما به عرصه هنر نیاز دارند.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 22 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حمیدرضا قانعی در آیین افتتاحیه اجرای طرح سراسری هنر برای همه در مجتمع آموزشی شهدای شاپور جان گفت: درصدد هستیم که با ثبت نام هزار نفر از دانش آموزان در این طرح، بتوانیم در یک فرآیند آموزشی آن‌ها را در عرصه هنر خبره کنیم.
وی بیان داشت: امروز در دنیا یکی از قید‌هایی که برای باسوادی اعلام می‌کنند موضوع دانستن مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف است که هنر یکی از آنهاست، زیرا هنر سلوک در عالم است.
قانعی با اشاره به نمایشگاه برپا شده در این مجتمع آموزشی، گفت: این نمایشگاه به ما ثابت می‌کند که دانش آموزان در کنار یادگیری مهارت‌های کلاسه‌بندی آموزشی، حتما به عرصه هنر نیاز دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این طرح در پنج شهرستان در حال برگزاری است و امید است بتوانیم در گستره بزرگ ۳۷ شهرستانی استان فارس برگزار شود.

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس هم در این مراسم گفت: از هزار نفر دانش‌آموزی که در این طرح ثبت کردند تعداد ۶۵۰ نفر به صورت حضوری و ۳۵۰ نفر به صورت غیرحضوری در این طرح شرکت کرده‌اند.
وی افزود:امیدواریم در سال دوم اجرای این طرح بتوانیم آنرا توسعه بدهیم و آموزش و پرورش آماده هرگونه همکاری در این حوزه است تا ذهن خلاق دانش آموزان شکوفا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس اضافه کرد: دانش‌آموزان باید در کنار هنر‌های زیبایی که به نمایش گذاشته‌اند هنر با یکدیگر خوب بودن، احترام به پدر و مادر و انجام کار تیمی و گروهی را یاد بگیرند و به یکدیگر آموزش دهند.
وی ادامه داد: پیرو درخواست یکی از دانش‌آموزان در خصوص ارائه یک کامپیوتر به این مجتمع آموزش، سیستم تخصیص می‌یابد تا تنها برای حوزه هنر استفاده شود. همچنین با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با ارشاد در خصوص اجرای طرح، حمایتی مادی و پشتیبانی را خواهیم داشت تا دانش آموزان از لحاظ استعداد و توانمندی به جایگاه ارزشمندی دست یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار