رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج از شناسایی و دستگیری عامل قتل چهار نفر در استان فارس، در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در اعترافات اولیه خود مسائل مالی، نزاع و سرقت را علت و انگیزه خود در وقوع قتل های ارتکابی اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 22 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امیرحسین بهجتی امروز دوم بهمن ماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: با دستور قضایی، یک سارق مسلح توسط مامورین انتظامی شهرستان فهرج دستگیر و یک قبضه سلاح، به همراه مقادیری فشنگ و یک دستگاه خودروی سرقتی و مبلغ حدود 40 میلیون تومان وجه نقد از متهم کشف شد.

این مقام قضایی با اشاره به این مطلب که پس از تفهیم اتهام در بررسی تکمیلی مشخص شد نامبرده به اتهام چندین فقره قتل تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد استان فارس است، عنوان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم با هویت جعلی قصد فرار به استان سیستان بلوچستان و سپس خروج از کشور را داشته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج ادامه داد: متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت با صدور قرار عدم صلاحیت به استان فارس اعزام شد.

شایان ذکر است، این فرد در مرداد و مهرماه سال جاری و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و سه نفر دیگر را در شهرستان فیروزآباد به قتل رسانده و تعدادی احشام را از آنان به‌ سرقت نموده است.

 

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار