معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر نباید دولتی باشد بلکه باید به مردم و جریان‌های توانمند مردمی سپرده شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 22 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل محبی پور پیش از ظهر یکشنبه در ستاد دهه فجر استان در شیراز افزود: اگر دولت هم می‌خواهد هزینه‌ای انجام دهد و کمکی کند در اختیار مردم قرار گیرد و اجازه داده شود که مردم خودشان متولی شوند.

معاون استاندار فارس در ادامه داد: برنامه‌ها و اقداماتی که در این ایام بنا است انجام شود از جمله راهپیمایی اجازه دهیم که جریان‌های توانمند مردمی مانند هیأت‌ها و ظرفیت‌های مردمی پای کار باشند و دولت نقش هدایتگر ایفا کند.

او اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد که به واسطه انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند و احزاب و جریان‌های سیاسی با تفکرات مختلف که در چارچوب انقلاب اسلامی فعالیت دارند همه می‌توانند در این ایام ایفای نقش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تاکید بر لزوم فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های استان گفت: همه ما با هر گرایش سیاسی و فکری در مورد ۲ چیز اختلاف سلیقه نداریم، یکی اصل انقلاب اسلامی و دوم مسائل مذهبی.

محبی‌پور افزود: ما باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم چرا که باعث رضایت آنها می‌شود و این رضایتمندی نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را بی اثر می‌کند و باید از فرصت‌ها و ایام الله مانند دهه مبارک فجر که از مناسبت‌های دینی و ملی است برای ایجاد رضایت در مردم استفاده کنیم.

برچسب ها: جشن ، دهه فجر ، مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار