رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: قاتل که از اتباع بیگانه بود در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را درگیری بر سر کار در زمین کشاورزی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 23 January 2023

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "حمید افرامن" بیان کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در 29 دی‌ماه سال جاری در بخش "دهرم" شهرستان فراشبند، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول 18 ساله، متواری و به صورت کاملا حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ "افرامن" اظهار داشت: قاتل 23 ساله در بازجویی اولیه اظهار داشت مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد و من با حضور وی مخالف بودم و پس از اینکه با سلاح سرد او را مضروب کردم با دست نیز وی را خفه و به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کسانی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌شود.

برچسب ها: قتل ، زمین کشاورزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار