فرمانده انتظامی آباده از دستگیری 5 نفر که با وعده فروش برنج مرغوب و ارزان اقدام به 25 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 24 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با وعده فروش برنج مرغوب و ارزان آنها را فریب و اقدام به کلاهبرداری کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان مدعی بودند در یکی از برنامه‌های پیام‌رسان با یک آگهی در زمینه فروش برنج ارزان قیمت با کیفیت مرغوب مواجه شده که پس از درخواست سفارش و واریز وجه به حساب سایت تبلیغاتی، فرد مورد نظر از تحویل برنج خودداری و دیگر پاسخگو تماس تلفنی نبود.

فرمانده انتظامی آباده تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص 5 نفر را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 25 میلیارد ریال کلاهبرداری از 60 نفر شهروند اقرار کردند، گفت: افراد دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ مسعودی به شهروندان توصیه کرد پایین بودن بیش از حد قیمت می‌تواند ترفندی برای ایجاد هیجان و عجله برای خرید سریع کالا و یا دریافت بیعانه باشد و شهروندان خرید و فروش ‌کالاهای خود را به صورت حضوری انجام دهند و اگر قصد خرید اینترنتی نیز دارند اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورده و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکردند، از پرداخت وجه خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار