مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت:با مصرف روزانه یک میلیون ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان سهم این گاز در سبد سوخت فارس به ۱۹ درصد رسید.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 24 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: اسداله طاهری از افزایش ۵ درصدی مصرف گاز سی ان جی در ده ماهه گذشته امسال جاری در مقایسه با پارسال خبرداد.
اسداله طاهری گفت: با توجه به سهم ۶ درصدی استان از مصرف گاز سی ان جی در کشور، توسعه این جایگاه‌ها واستفاده بیشتر از سوخت پاک و ارزان سی ان جی از اولویت‌های این منطقه است
وی با بیان این که روزانه تعداد صد و ۶۰ هزار خودرو در فارس از سوخت پاک استفاده می‌کنند اظهار کرد: افزایش تعداد جایگاه‌های سی جی ان درسطح استان بویژه در کلانشهر شیراز می‌تواند سهم قابل توجهی در صرفه جویی بنزین و کاهش آلودگی هوا داشته باشد واز همین رو تعداد ۱۰ باب جایگاه جدید در سطح استان در دست احداث است.
این مقام مسئول افزود: بطور میانگین روزانه یک میلیون ۶۰۰ هزار متر معکب گاز سی ان جی در فارس مصرف می‌شودکه در ده ماه گذشته حدود ۴۹۰ میلیون متر مکعب گاز از طریق ۱۳۱ باب جایگاه فعال سی ان جی در استان مصرف شده است که به همین میزان در مصرف بنزین نیز صرفه جویی شده است.

برچسب ها: مصرف ، گاز سی ان جی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار