مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «عکس یادگاری»، گفت: در این مراسم پویش و کمپینی برای تهیه کتاب در راستای استفاده در کتابخانه های محروم روستایی ایجاد شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 10 October 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:سید محمدامین جعفری حسینی، مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس در حاشیه برگزاری مراسمی تحت عنوان «عکس یادگاری» با اشاره به اینکه این برنامه به همت این اداره کل و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: در این مراسم پویش و کمپینی برای تهیه کتاب در راستای استفاده در کتابخانه های محروم روستایی ایجاد شد.

 وی با اشاره به اینکه مقرر شده که افرادی که کتاب هایی کودکانه خود خوانده اند و یا اینکه فرزندانشان کتاب های کودکانه خودشان را مطالعه کرده اند، کتاب های کودکانه بلااستفاده خود را به اداره کل کتابخانه های فارس تحویل دهند، افزود: کتابداران شیراز نیز آن کتاب ها را به کتابخانه های محروم خواهند رساند.

 این مقام مسئول به همین بهانه در ایام روز جهانی کودک، این گردهمایی بزرگ اجرایی شد، تاکید کرد: در این مراسم از کودکان دهه 50 و 60 دعوت شد تا با حضورشان در این مراسم بازی ها، سریال ها و خاطرات دوران کودکیشان زنده شود.

 وی با تاکید بر اینکه و در این مراسم بزرگترین حلقه عمو زنجیر باف با حضور والدین و کودکان تشکیل شد و والدین مهربانی را با عمل به کودکانشان یاد دادند و تجدید خاطره ای برای کودکان این 2 دهه شد، افزود: مجریان بزرگ تلویزیون ایران گیتی خامنه و الهه رضایی نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده اند.

 جعفری حسینی تاکید کرد: در هفته ای که گذشت به مناسبت روز کودک، کتابداران کتابخانه شهید دستغیب شیراز در برنامه ای به عنوان «تغذیه روح و جسم» در چند در مدرسه حضور یافتند و ضمن آشنایی آنان با کتاب به کودکان کارت عضویت کتابخانه اهدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار