امام جمعه جهرم گفت: مدیران ناکارآمد باید تغییر کنند و به بهانه های واهی نباید مانع ورود افراد کارآمد به مجموعه هاف مدیریتی شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 28 January 2023

تابناک فارس به نقل از از مهر: حجت الاسلام محمدحسین مدبر ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم گفت: وقتی تشخیص داده می شود یک مدیر توان اداره مجموعه خود ندارد نباید برای ماندنش درنگ کرد.

امام جمعه جهرم افزود: مدیران ناکارآمد باید تغییر کنند و به بهانه های واهی نباید مانع ورود افراد کارآمد به مجموعه هاف مدیریتی شد.

وی همچنین با اشاره به اهانت قرآن کریم در کشور سوئد عنوان کرد: آن کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می زنند قرآن کریم را در ملا عام آتش می زنند.

حجت الاسلام مدبر این اقدام هتاکانه را توهین آشکار به یک میلیارد پیرو قرآن کریم برشمرد و تاکید کرد: آنها پیرو آزادی که از آن دم می زنند نیستند چرا که اگر اهل منطق و معتقد به آزادی بودند پاسخ منطق قرآن را می دادند.

امام جمعه جهرم با تصریح اینکه توهین به قرآن نهایت استیصال و حاکی از بی منطق بودن دشمن است، اظهار کرد: از سوی دیگر آنها می خواهند میزان غیرت دینی مسلمانان را بسنجند و ما نیز غیرت دینی خود را به تنها کتاب آسمانی تحریف نشده نشان می دهیم.

وی ادامه داد: یقینا دشمنان از ناحیه قرآن احساس خطر می کنند و با تلاش های مذبوحانه خود قصد دارند نور قرآن را خاموش کنند.

به گزارش مهر، نمازگزاران جهرمی در پایان نماز جمعه امروز با راهپیمایی خود حرکت شنیع سوئد در توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار