گذشته از جایگاه بی اعتبار ورزش استان فارس در کشور و ضعف مدیریت در ورزش نیمه جان این استان تیم فجر هم به نوبه خود دچار بی توجهی و مظلومیت واقع شده است.بدترین قسمت ماجرا آنجاست که فجر از عهده هزینه های چندرغازی هم بر نمی آید و مدیرعامل باشگاه از احتمال کناره گیری این باشگاه از لیگ گفته است.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 10 October 2015
تابناک فارس می نویسد:باز هم ورزش فارس و باز هم فوتبال فارس...

احنمالاً هیچ تیمی را در سطح حتی لیگ 2 نمی توان یافت که دستمزد بازیکنانش ماهی 360 هزار تومان باشد.

360 هزار تومان!
این حقوق ماهیانه بازیکنان تیم فجر سپاسی است!

گذشته از جایگاه بی اعتبار ورزش استان فارس در کشور و ضعف مدیریت در ورزش نیمه جان این استان، تیم فجر هم به نوبه خود دچار بی توجهی و مظلومیت واقع شده است.

مثلاً در فصل نقل و انتقالات اکثر سربازان فوتبالیست به دیگر تیم های نظامی منتقل می شوند و انگار نه انگار که فجر یکی از پرسابقه ترین تیم های نظامی کشور است.این مظلومیت حتی در شرایطی که فجر در لیگ برتر هم بود اتفاق می افتاد.

یا مثلاً بودجه ها و دارایی های تیم فجر شهید سپاسی در مقایسه با دیگر تیم وابسته به سپاه غیر قابل مقایسه است.

مسأله وقتی دردناک تر می شود که بدانید سپاه در مورد دیگر تیم وابسته به خود صاحب درصد کمی از مالکیت است، در حالی که فجر سپاسی به طور 100 درصد در اختیار سپاه است.

یعنی سپاه با تملک درصد کمی از یک تیم بهترین بازیکن های سرباز را برای آن تیم می گیرد و منبع مالی اصلی آن باشگاه می شود و در مورد تیمی که صد در صد مالکیتش را در اختیار دارد،هیچ...

بدترین قسمت ماجرا آنجاست که فجر از عهده همین حقوق های چندرغازی هم بر نمی آید و مدیرعامل باشگاه از احتمال کناره گیری این باشگاه از لیگ گفته است.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: اگر پس از بازی با نساجی به باشگاه پول نرسد بعید می‌دانم که بتوانیم در لیگ به کار خود ادامه دهیم.

ظهراب قنبری در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی و مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم اما مشکلات مالی خیلی تیم را اذیت می‌کند چرا که اگر نتوانیم در یک بازی حاضر شویم ۳ امتیاز را از دست می‌دهیم و از کورس عقب خواهیم افتاد.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۸۰ میلیون برای باشگاه قرض کرده‌ام. آخرین هزینه‌ ما هم برای سفر به قائمشهر و دیدار مقابل نساجی در چارچوب هفته دهم است که اگر پس از این بازی به ما پولی نرسد بعید می‌دانم که بتوانیم در ادامه لیگ حاضر شویم و مجبور می‌شویم از لیگ انصراف بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی یادآور شد: قرارداد بازیکنان ما معمولی است و نسبت به تیم‌های دیگر پول‌های کمتری دریافت می‌کنند. طی یک حساب سرانگشتی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه بلیت و هتل ما در طول فصل می‌شود. متاسفانه با یک تصمیم غیرکارشناسانه لیگ در یک گروه برگزار شد و هیچ نگاهی به بضاعت تیم‌ها صورت نگرفت.

ما در استان فارس تلاش می‌کنیم تا این تیم صعود کند و حیف است که این اتفاق نیفتد. به هر حال امیدوارم تا دیر نشده مسئولان استانی فکری به حال تیم کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار