معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز از ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که ۸۰۰ میهمان خارج از استان فارس داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 28 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: احد پاریابی، معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز از ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز خبر داد و گفت: امسال بیست و دومین دوره اعتکاف خود را در مسجد جامع شهدا (مسجد نو) برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این اعتکاف ویژه نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۴ تا ۴۰ سال در دو بخش بانوان و آقایان است که با هدف ترویج فرهنگ اعتکاف در میان نسل جوان انجام می‌شود.

پاریابی با بیان اینکه ثبت‌نام از ۵ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به لینک http://panel.rahpouyan.com مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز اظهار کرد: برای برپایی این اعتکاف نشست هماهنگی در دفتر امام جمعه شیراز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برپا شد و نهایتاً بنا شده است تا اعتکاف جوانان امسال با همکاری و همیاری خیران و همچنین دستگاه‌های مختلف برپا شود.

پاریابی هزینه ثبت‌نام هر معتکف را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: امسال به دلیل مسائل اقتصادی هزینه هر معتکف با احتساب خوراک و اقدامات فرهنگی ۵۰۰ هزار تومان حساب شده است که ۳۰۰ هزار تومان آن از طریق خیران و همکاری نهادهای مختلف پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: بزرگترین اعتکاف جوانان کشور طی سال‌های گذشته با حضور جوانان شیراز، استان و سایر استان‌ها و حتی میهمانانی از کشورهای حاشیه خلیج برگزار می‌شود و امسال پیش‌بینی می‌شود که حداقل ۸۰۰ میهمان خارج از استان فارس داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار