استاندار فارس در نشست شورای مسکن استان در شیراز، با اشاره به نظر گروه کارشناسی و علمی دانشگاهی مبنی بر قرارداشتن زمین‌های حاشیه بولوار حسینی الهاشمی و زمین‌های برف فروشان شیراز روی گسل زلزله گفت: تخلفات ساخت و مجوز‌هایی که در این زمینه صادر شده مورد بررسی قرار گیرد و مسئولان سابق صادرکننده این مجوز‌ها به دادگاه معرفی شوند.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 29 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در نشست شورای مسکن استان در شیراز، با اشاره به نظر گروه کارشناسی و علمی دانشگاهی مبنی بر قرارداشتن زمین‌های حاشیه بولوار حسینی الهاشمی و زمین‌های برف فروشان شیراز روی گسل زلزله گفت: تخلفات ساخت و مجوز‌هایی که در این زمینه صادر شده مورد بررسی قرار گیرد و مسئولان سابق صادرکننده این مجوز‌ها به دادگاه معرفی شوند.
محمد هادی ایمانیه افزود: نمی‌توان در مقطعی مجوز ساخت در این محدوده را صادر کرد و امروز که عده دیگری برای مجوز مراجعه می‌کنند به آن‌ها بگوییم که این کار خلاف است.
وی ادامه داد: آن دسته از مدیرانی که با وجود اعلام ممنوعیت ساخت و ساز بلندمرتبه در این محدوده اقدام به صدور مجوز ساخت کرده اند به دادگاه معرفی شوند.
استاندار ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تا هفته آینده در یک نامه خطاب به دادستان تخلف مدیران سابق این اداره کل در صدور مجوز ساخت و ساز در بولوار حسینی الهاشمی را گزارش دهند و خواستار رسیدگی شود و یا یک مرجع علمی دیگر به جز دانشگاه زلزله خیز بودن یا نبودن این منطقه را تعیین کند.
ایمانیه گفت: تیم علمی که در این زمینه تحقیقات انجام داده صدور مجوز ساخت ۲ طبقه را بلامانع دانسته و مخالف صدور مجوز بلندمرتبه سازی بوده است، اما مسئولان سابق که باوجود نظر کارشناسی اعلام شده، مجوز‌های ۳۰ طبقه و ۵۰ طبقه صادر کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار