سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: با تشکیل تیم نظارتی و کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی استان، کمیسیون مذکور رای به تعطیلی از یک تا شش ماه و جریمه نقدی برای ۲۱ شرکت داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 29 January 2023

تابناک فارس به نقل از  وزارت راه و شهرسازی استان فارس: سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: با تشکیل تیم نظارتی و کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی استان، کمیسیون مذکور رای به تعطیلی از یک تا شش ماه و جریمه نقدی برای ۲۱ شرکت داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا امیری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: با توجه به افزایش چشمگیر کنترل و نظارت بر بخش حمل و نقل طی دی ماه امسال و با تشکیل تیم نظارتی( روئسا و کارشناسان ادارات حمل و نقل کالا، مسافر و ایمنی ترافیک با مدیریت معاونت حمل و نقل این اداره کل) و کمیسیون ویژه به تخلفات ۲۱ شرکت های حمل و نقلی استان رسیدگی کردند.

امیری در ادامه افزود: این امر در راستای احقاق حقوق دولت و رانندگان فعال بخش حمل ونقل با بازدید از شرکتها و کامیون ها صورت گرفت که نتیجه عملکردی آن برخورد با ۲۱ شرکت متخلف، تعطیلی یک، سه و شش ماهه(برای ۴شرکت) و جریمه نقدی( برای ۱۵ شرکت به مبلغ ۸۰۰میلیون تومان) بوده است.

وی تعداد بارنامه صادر شده در دی ماه امسال را ۱۸۳هزار و ۷۷برگ و آمار سفر انجام شده را ۱۰۵هزار و ۵۹۰ با تعداد ۱میلیون و ۲۵۴هزار و ۱۶۴ مسافر جا به جا شده عنوان کرد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان خاطرنشان کرد؛ فعالیت تیم نظارتی به صورت مستمر تا رسیدن به وضعیت مطلوب حمل و نقل در سطح استان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار