مسئول نهاد نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت http://daneshjoo.sums.ac.ir برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی اقدام کنند، افزود: در برنامه اعتکاف امسال برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی و نشست‌های معرفتی با حضور سخنرانان و اساتید برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 30 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس، امروز، ۱۰ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام اعتکاف بزرگ خانواده علوم پزشکی شیراز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف این خانواده، امسال در مسجد آقا بابا خان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت http://daneshjoo.sums.ac.ir برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی اقدام کنند، افزود: در برنامه اعتکاف امسال برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی و نشست‌های معرفتی با حضور سخنرانان و اساتید برپا خواهد شد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: براساس آمار ثبت‌نام شدگان در سامانه مذکور تاکنون استقبال قابل توجهی از این مراسم معنوی شده است.

وی با بیان اینکه برای اعتکاف دانشجویی هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: مانند سال‌های قبل از کرونا از ملیت‌های مختلف دانشجویی در اعتکاف شرکت می‌کنند و معتقدیم این افراد به عنوان سفیران فرهنگی در ترویج فرهنگ اعتکاف نقش موثری دارند.

مقامی با یادآوری این مراسم ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد، گفت: این اجتماع فرهنگی و معنوی از ۱۵ الی ۱۷ بهمن‌ماه امسال در محل مسجد آقا باباخان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار