هوای فارس از عصر امروز برفی و بارانی می شود .
کد خبر: ۱۰۹۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 30 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: اداره کل هواشناسی فارس نسبت به بارش باران، رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید، بارش برف در مناطق شمالی، احتمال کولاک برف در ارتفاعات مناطق مرکزی، بارش تگرگ در نقاط مستعد، مه گرفتگی و کاهش دید در شمال غرب، شمال، نقاط مرکزی، و نواحی جنوبی هشدار داد.
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: با توجه به نقشه‌های پیش بینی وضعیت هوا طی پنج روز آینده هوای بیشتر نقاط استان ابری، بارانی و برفی خواهد بود.
مسعود حقیقت افزود: این سامانه جدید بارشی ازامروز دوشنبه دهم بهمن از شمال غرب استان همراه با بارش پراکنده و افزایش وزش باد در شمال فعال می‌شود.
همچنین سه شنبه ۱۱ بهمن بتدریج گسترش سامانه بارشی در نواحی شمالی و برخی نقاط مرکزی همراه با وزش باد در شمال استان به ویژه در شمال شرقی ادامه دارد و برای چهارشنبه ۱۲ بهمن هم در سطح استان به ویژه نواحی شمالی و شمال غربی همراه با افزیش باد در شمال استان بارش باران گزارش شده است.
این سامانه بارشی پنجشنبه ۱۳ بهمن در سطح استان به ویژه نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مرکز و برای جمعه ۱۴ بهمن هم بارش پراکنده در برخی نقاط جنوبی همراه با مه گرفتگی و کاهش دید در برخی نقاط استان گزارش شده است.

حقیقت افزود: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده‌ها به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی آب گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح اب رودخانه ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

برچسب ها: برف ، باران ، آسمان فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار