مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با حضور در برنامه زنده رادیویی گفتگو از رادیو فارس، ضمن پاسخگویی به سوالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، به تشریح برنامه های بنیاد استان در دهه مبارک فجر پرداخت.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 31 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایثار: ابراهیم بیانی در آستانه فرارسیدن دهه فجر با حضور در برنامه زنده رادیویی گفتگو از رادیو فارس، ضمن اطلاع رسانی برنامه های دهه مبارک فجر، پاسخگوی سوالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بود.
وی در این گفتگوی رادیویی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه فجرآفرینان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت و اظهار داشت: به این مناسبت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برنامه های متعدد فرهنگی، مذهبی و ... در استان فارس برگزار می کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس عنوان کرد: در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم میثاق با شهیدان با حضور استاندار فارس، مدیران و مسئولین استان چهارشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۸ صبح در دارالرحمه شیراز برگزار و مزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی گلباران و عطرافشانی می شود.
بیانی افزود: برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و گلباران مزار مطهر شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان نماد «ملی استانی» روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ در حرم های مطهر احمدی و محمدی(علیهما السلام) و مراسم گرامیداشت پدران آسمانی با حضور حدود یکهزار نفر از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر ساعت ۱۸ همان روز در تالار حافظ شیراز نیز از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در دهه فجر است.
وی تصریح کرد: اعزام پیام آوران ایثار به مراکز فرهنگی و آموزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده های شاهد وایثارگر، معرفی دانش آموزان برتر در حوزه حجاب در مدارس شاهد، آغاز تهیه مستند شهدای شاخص استان و اجرای برنامه تئاتر خیابانی در نقاط مختلف استان از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در دهه مبارک فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار