در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و روز پدر، همایش «پدران آسمانی» توسط جمعی از فرزندان شهدای استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 31 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: رضا فتحی‌زاد، مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس ظهر امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش «پدران آسمانی» در شیراز خبر داد و گفت: این همایش در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و روز پدر توسط گروه جهادی جهش (جهادگران شاهد) متشکل از فرزندان شهدای استان فارس برگزار خواهد شد.

وی، زمان برپایی همایش مذکور را پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه جاری ساعت ۱۸ و مکان آن را تالار حافظ شیراز اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و تعدادی از پدران و مادران شهدا و فرزندان شاهد نخبه استان فارس و جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

فتحی‌‍زاد یادآور شد: این برنامه هر ساله در ۱۳ رجب توسط فرزندان شاهد دفاع مقدس در سراسر کشور در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود و بعد از اجرای مراسم نیز قبور مطهر پدران شهید گلباران می‌شود اما امسال با توجه به شرایط آب و هوایی تصمیم بر آن شد که همایش مذکور در قالب سلسله نشست‌های «ستاره‌های شهر» مربوط به کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در تالار حافظ برگزار شود.

مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان شیراز دارای یک هزار و ۵۱۶ شهید متأهل و دارای فرزند است، این مراسم را در سال جاری در شیراز با هشتک ۱۵۱۶ معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این همایش گفت: ایجاد اتحاد و انسجام بین فرزندان شهدای استان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد پدران شهید، معرفی فرزندان شهدای نخبه و تقدیر از مادران به عنوان کسی که حق پدر و مادری برگردن فرزندان شهدا دارند، از جمله اهداف برگزاری این همایش هستند.

فتحی‌زاد با بیان اینکه این همایش با اجرای هنرمندانه مجریان و خوانندگان کشوری همراه خواهد بود، گفت: در برگزاری این همایش کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ارتش جمهوری اسلامی، کمیته مرکزی خادم‌الشهدا(ع) سپاه فجر، ایثارگران دستگاه‌ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صدا و سیمای فارس، آتش‌نشانی شیراز، اورژانس و... گروه جهادگران شاهد استان فارس را یاری کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار