ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان در عرصه‌های ملی منطقه چشمه تلخ راشک، موفق به شناسایی و امحاء سه کوره زغال غیرمجاز شدند.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 01 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سعید جمشیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی طی عملیات گشت و مراقبت در عرصه‌های جنگلی سه کوره زغال را کشف و امحاء کردند.
وی افزود: ۶۰ کیلو گرم زغال و ۵۰۰ کیلوگرم هیزم جنگلی بلوط از محل سه کوره کشف شد و جمشیدی اضافه کر: متخلفان نیز پس از شناسایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند
. جمشیدی، با اشاره به مواد ۴۲ و ۴۹ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و مصوبات قانونی برخورد با متخلفان اراضی ملی، تصریح کرد: تهیه چوب، هیزم، زغال، بریدن و ریشه‌کن کردن درختان و نهال‌ها و دیگر توده‌های جنگلی در اراضی ملی ممنوع بوده و متخلف علاوه بر پرداخت جریمه به حبس تأدیبی تا شش ماه محکوم می شود
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، از مردم خواست با مشاهده هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

برچسب ها: امحا ، کوره زغال ، سپیدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار