آیت الله دژکام گفت: دشمن شناسی باید در سرفصل‌ های درس انقلاب اسلامی توسط اساتید دروس انقلاب اسلامی گنجانده شود و اساتید ما بدون مطالعه نباید سر كلاس انقلاب اسلامی بروند.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 01 February 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت ‌الله لطف‌ الله دژكام، امروز چهارشنبه (12 بهمن) در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌های کشور که با موضوع «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» كه همزمان با اولین دهه مبارک فجر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: حضور عالمانه اساتید انقلاب اسلامی در سومین حرم اهل بیت (ع) یک ضرورت به شمار می رود.

 

نماینده ولی‌ فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: برای واکاوی موضوعات جامعه به محافلی در بحث رسانه ‌ای نیاز است تا در خارج از مباحث كلاس به این موضوعات پرداخته شود.

 

وی زهد و بی اعتنایی به مال و مقام را از عمده شروط موفقیت در معلمی دانست و عنوان کرد: زهد برای موفقیت در كار لازم است و راحتی انسان‌ ها در زهد قرار دارد و هر چه جایگاه ارتقا یابد به زهد بیشتری هم نیاز است زیرا رفتار زاهدانه موجب آرامش و راحتی خیال و برخورداری از عزت الهی خواهد شد و به تبیین زهد به عنوان درس انقلاب اسلامی نیاز داریم.

 

آیت‌ الله دژكام تصریح کرد: دشمن شناسی باید در سرفصل‌ های درس انقلاب اسلامی توسط اساتید دروس انقلاب اسلامی گنجانده شود و اساتید ما بدون مطالعه نباید سر كلاس انقلاب اسلامی بروند.

 

وی با اشاره به موضوع حجاب هم گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و امور فرهنگی به تعامل تمامی دستگاه های دولتی نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار