همزمان با دهه فجر، طی مراسمی، بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه مربوط به مدیریت شهری در شیراز، تحت عنوان"جهش عمرانی"، آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 02 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: شهردار شیراز در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی، گردشگری، تفریحی و ... در مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی کوهستان دراک گفت: در قالب جشنواره "جهش عمرانی" عملیات اجرایی ۱۱۲ پروژه با اعتبار۱۳ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل ریلی، ساختمانی، تقاطع غیرهمسطح، زیرگذر، بوستان و مجموعه ورزشی، احداث بولوار و بزرگراه، آتش‌نشانی، زیباسازی، زیرسازی، بهسازی و آسفالت آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی بیان کرد: تنوع پروژه‌ها و تعداد آن‌ها به حدی است که در یک روز امکان افتتاح و بهره‌برداری آن وجود نداشت و به همین دلیل در چند مرحله در دهه فجر و اعیاد پیش رو شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها خواهیم بود.

او با اشاره به افتتاح مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی کوهستان (دراک) به‌عنوان یکی از این پروژه‌ها، افزود: هزینه این پروژه سال ۹۳ از طریق فروش اوراق مشارکت تأمین شد و این مرکز رفاهی به ۱۳ هزار نیروی شهرداری شیراز و همه مردم این کلان‌شهر تقدیم می‌شود؛ چراکه معتقدیم پیش‌نیاز تکریم شهروندان، تکریم کارکنان مدیریت شهری است.

شهردار شیراز گفت: در آخرین جلسه فوق‌العاده صحن علنی شورای شهر شیراز نیز بودجه ۲۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی به شورای اسلامی شهر تقدیم کردیم که هم‌اکنون در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار