سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه اکنون طرح توسعه حرم و تسهیل راه‌های دسترسی به آن به شیوه‌های متعدد در حال انجام است، گفت: به طور کلی تمام راه‌های منتهی به حرم را تسهیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 07 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات ما تسهیل راه‌های دسترسی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است، گفت: اکنون طرح توسعه حرم و تسهیل راه‌های دسترسی به آن به شیوه‌های متعدد در حال انجام است.

وی افزود: به عنوان مثال برای امامزاده ابراهیم(ع) بودجه مصوب کردیم تا راه دسترسی آن را به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تسهیل کنیم و به طور کلی تمام راه‌های منتهی به حرم را تسهیل خواهیم کرد.

هاجری اظهار کرد: بزرگترین ابرپروژه که در آینده مطالعات آن تکمیل خواهد شد، پروژه حضرتی است که در ایران تنها بخشی از آن در مشهد مقدس اجرا شده است و این پروژه بزرگترین طرح توسعه زیرگذر و اطراف حرم را به عهده دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: همچنین در حوزه قطار شهری شدیداً به دنبال پیگیری آن هستیم تا قطار را به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برسانیم و این مسئله در دستور کار برنامه‌های عمرانی سال آینده قرار گرفته است و صد درصد وضعیت دسترسی به حرم از اینی که هست، بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما برای این کارها ۴ ساله و افق ۱۴۰۴ خواهد بود، گفت: همچنین برای تسهیل دسترسی آرامگاه ام احمد و امامزاده ابراهیم(ع) و مرمت و بازسازی منازل تاریخی نیز اقداماتی را مدنظر قرار داده‌ایم که یکسری طرح‌هایی را برای آنان اجرا خواهیم کرد.

هاجری یادآور شد: البته بنا داریم طرح‌های خود را طوری اجرا کنیم تا دیگرانی که در آینده می‌آیند بتوانند طرح‌های خود را اجرا کنند یعنی ما از اکنون برای آیندگان تصمیم نگیریم که به چه شیوه‌ای عمل کنند.

 

برچسب ها: شورای شهر ، شاهچراغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار