فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که ماموران پلیس یک دستگاه کامیون حامل اموال مسروقه را در یکی از خروجی‌های شیراز، شناسایی و توقیف کردند.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 13 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ فرج شجاعی دوشنبه ۲۴ بهمن به خبرنگاران گفت: ماموران پایگاه تجسس شیراز با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مسروقه به مقصد تهران است؛ بلافاصله موضوع شناسایی این محموله در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی به سرعت به محل خروجی‌های شیراز اعزام شدند و با انجام اقدامات تخصصی، کامیون مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس شیراز گفت: در بازرسی از کامیون توقیف شده ۱۳۱۵ کیلوگرم انواع سیم مسی، ۲۱ دستگاه ریگلاتور گاز، یک فقره پوسته کنتور گاز، ۵۰ دستگاه کنتور آب، ۲۱ کیلوگرم سیم آلومینیومی هوایی و ۳۰ بسته نبشی آلومینیومی (مخصوص درهای برقی) کشف شد.

شجاعی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

برچسب ها: کالا ، مسروقه ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار