فرمانده انتظامی لارستان در خصوص تیراندازی در مراسم‌ عروسی در برخی از نقاط این شهرستان هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ 13 February 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به رسم و رسوم تیراندازی در مراسم عروسی در برخی از نقاط این شهرستان، اظهار کرد: این رسم و رسوم غلط و سهل انگاری و غفلت در استفاده از سلاح گرم در مراسم‌ به صورت ناخواسته منجر به ایجاد مزاحمت و بعضا مشکلاتی برای افراد شرکت کننده دراین مراسم‌ می‌‍شود.

او با بیان اینکه تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح جرم محسوب شده و طبق قانون و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: استفاده از سلاح در مراسم‌ عروسی موضوع خطرناکی است که بار‌ها و بار‌ها شاهد بروز اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبران در این خصوص بوده ایم.

فرمانده انتظامی لارستان پیرامون تیراندازی افراد در مراسم‌ عروسی هشدار داد و تأکید کرد: قطعا پلیس با افرادی که بخواهند به این صورت آرامش مردم را خدشه‌دار و جان خود و دیگران را به خطر بیندازند، برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.

سرهنگ یوسفی بیان کرد: پلیس علاوه بر نگاه پیشگیرانه، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ‌سازی، آموزش و همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول داشته و بر این باور است که می‌توان سایر رسوم پسندیده اقوام ایرانی را جایگزین رسم غلط و خطرناک تیراندازی در جشن‌ها و مراسم‌ عروسی کرد.

برچسب ها: هشدار ، پلیس ، تیراندازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار