رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقان سابقه دار و کشف ۲۴ فقره سرقت خودرو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 15 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در راستای طرح ضربتی برخورد با سارقان سابقه دار و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار خودرو ضمن تشکیل باند سرقت، در حال فعالیت و سرقت خودرو می‌باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان فارس قرارگرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تلاش مستمر کارآگاهان، پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و تعقیب، در نهایت متهم طی یک عملیات ضربتی در اطراف شیراز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.
سرهنگ حبیبی افزود: در ادامه تحقیقات تکمیلی، ۹ نفر دیگر از همدستان این سارق نیز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند که در بازجویی‌های پلیسی به ۲۴ فقره سرقت خودرو در استان‌های فارس، خراسان رضوی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه در این خصوص تعدادی از شکات شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شد، گفت: سارقان نیز با انجام تحقیقات تکمیلی به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس هشدار داد: شهروندان به منظور پارک خودرو از پارکینگ‌های موجود در سطح شهر استفاده و از بجا گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو به حالت روشن حتی برای چند لحظه خود داری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار