مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواه همه چیز بود، اما این را به پای خودمان ننویسیم، مردم برای نظام، انقلاب و رهبری و شهدا آمده اند؛ با وجود اینکه مردم به رفتار، گفتار، کردار و عملکرد برخی از ما مسئولان انتقاد دارند، اما پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 19 February 2023

تابناک فارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران: جواد قناعتی در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بیضاء ضمن درود به روان پاک تمامی شهدا گفت: تمام این گل‌هایی که جانشان را یعنی بهترین سرمایه‌هایی که خداوند به هر کدام از بندگانش عنایت کرده را در کف دست نهاده و برای امنیت، آسایش، عزت و سر بلندی تک تک ما با خدای خود یک مرگ تاجرانه را رقم زدند و ما امروز حتی نفس کشیدن‌های خود را مدیون آنان هستیم.

او گفت: ما مسئولان امروز امانت‌دار امانتی به نام انقلاب هستیم که برای این امانت هزینه‌ای نداده ایم، این هزینه را خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران متحمل شده اند تا ما امروز با افتخار سربلند کرده و خود را مسئول بنامیم.

قناعتی در ادامه به تحلیل و تبیین اتفاقات اخیر در سطح کشور پرداخت و گفت: ما در بی سابقه‌ترین جنگ ترکیبی و جنگ شناختی قرار گرفتیم که مخاطب اصلیشان جوانان، نوجوانان و بانوان عزیز سرزمینمان بود؛ در این چند ماه بعضا بعضی از دل‌ها لرزید چرا که به فرموده مقام معظم رهبری دشمن مهندسی قوی داشت، اما با وجود استفاده از تمام ظرفیت و توان خود در محاسبات اشتباه کردند و تعداد زیادی از عوامل خود را سوزاندند.

او گفت: دشمن به زعم خود می‌پنداشت که پیروز شده و این نظام قدرتمند براندازی شده، اما این فقط یک توهم در فضای مجازی بود.

مدیر کل سیاسی استانداری فارس گفت: اگر ما دختری را که کشف حجاب کرده و جوانی که تیپ و ظاهری متفاوت دارد را از خود برانیم و خانواده خود ندانیم اشتباه بزرگی کرده ایم و نباید به چشم دشمن به آن‌ها نگاه کنیم چرا که در غیر اینصورت راه را اشتباه رفته ایم.

او گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواه همه چیز بود، اما این را به پای خودمان ننویسیم، مردم برای نظام، انقلاب و رهبری و شهدا آمده اند؛ با وجود اینکه مردم به رفتار، گفتار، کردار و عملکرد برخی از ما مسئولان انتقاد دارند، اما پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

قناعتی گفت: وظیفه‌ی خطیر تک تک مسئولان پاسخگویی به مردم و خدمتگزاری صادقانه و شبانه‌روزی است و با کسانی که از این رسالت سرباز میزنند باید برخورد جدی شود.

او گفت: اگر کسی در سمت و مسئولیتی قرار گیرد و خدمتگذار مردم نباشد این پست و مقام برای او حرام است و فاقد جایگاه و ارزش است؛ ما همگی خدمتگزار مردم و پاسدار این انقلابیم و هیچگونه خط کشی و تقسیم بندی بین آحاد مردم در جامعه مورد قبول نیست.

او در ادامه از تمامی خدمات و تلاش‌های فرماندار سابق شهرستان و همچنین خانواده وی تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: جناب آقای اژدر در حدود یکسال در این منصب خدمت کرده و شاهد تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی ایشان در کسوت فرماندار بودیم. امروز جناب آقای اژدر ردای مسئولیت را که امانتی بیش نیست به برادر خود، دکتر حدادنیا فرماندار بیضاء می‌سپارد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: فرماندار جدید بیضاء فردی خوش فکر، پرتلاش و انقلابی است که در عین اقتدار و استقلال به عنوان نماینده دولت لازم است با برنامه ریزی برای سال پیش‌رو و استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و هم‌فکری و تعامل با نخبگان و سایر مسئولین شهرستان و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف و خلا‌ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و دولت تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار