انفجار مخزن گاز خودرو نیسان و متلاشی شدن خودرو، موجب آسیب به سازه جایگاه و چندین خودروی دیگر شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 20 February 2023

تابناک فارس به نقل از رکنا: محسن عشایری مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم خبر داد: ساعت ۰۰:۰۵ بامداد امروز اول اسفند ماه با تماس به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، گزارشی مبنی بر انفجار در جایگاه سوخت سی ان جی به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی جهرم اعلام شد و اکیپ واکنش سریع امدادی و اطفایی سازمان آتش نشانی بلافاصله از ایستگاه‌ ۱ به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن به محل اقدام به ایمن سازی و تخلیه محل کردند.

وی افزود: با انفجار مخزن گاز خودرو نیسان و متلاشی شدن خودرو، موجب آسیب به سازه جایگاه و چندین خودروی دیگر شد. این حادثه دارای 3 مصدوم بود که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز باید توجه داشته باشند برای حصول اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات نصب شده روی خودرو مراجعه به مراکز مجاز برای بازدید دوره ای خودرو دوگانه سوز به صورت سالیانه الزامی است. استفاده از نازل و اتصال آن برای سوختگیری خودرو، فقط توسط اپراتور جایگاه مجاز است و در زمان سوختگیری باید به نکات ایمنی توجه داشته باشند .

عشایری در پایان با بیان اینکه سرنشیان باید در هنگام ورود به جایگاه از خودرو خارج و در محل مخصوص سرنشینان قرار بگیرند خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

برچسب ها: انفجار ، مخزن گاز ، نیسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار