فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل متواری شده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ 22 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایمنا: سرهنگ حسین اکبرپور اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در آخرین روز از بهمن‌ماه سال جاری در شهرک صنعتی استهبان و متواری شدن قاتل و همدست وی از صحنه وقوع جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی که از قبل با مقتول ۴۴ ساله داشته با سلاح سرد وی را به قتل رسانده و در حال حاضر به سمت کوه‌های اطراف شهرستان متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: مأموران تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه قاتل ۱۹ ساله و همدست ۱۷ ساله‌اش را در ارتفاعات صعب‌العبور کوه‌های روستای کردی خانی شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، هر دو نفر را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از قاتل یک قبضه سلاح سرد استفاده شده در صحنه جرم کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اکبرپور خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در مأموریت‌های مختلف تأثیرگذار است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، استهبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار