-فرماندار ویژه جهرم گفت: ۱۲۰ باب کلاس در قالب ۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان جهرم پیش بینی و در حال آماده سازی است.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ 27 February 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدحسن شعبانی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز که به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت آماده سازی شهر و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نورزی تشکیل شد، گفت: بایستی تمام دستگاه‌ها و اعضای ستاد نوروزی بر روی کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی جدی داشته باشند.

وی ایجاد مکان‌های استراحت ویژه مسافران نوروزی، چیدمان سفره هفت سین در ورودی شهر، تهیه بروشور اماکن دیدنی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیام‌های فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی از دیگر فعالیت‌های این ستاد باید باشد.

شعبانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و ممکن است در تصمیم سفر مسافرین تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: مسافران نوروزی بخاطر تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ممکن است زودتر برای سفر اقدام کنند که باید ستاد سفر شهرداری آمادگی کامل را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم بیان داشت: بهسازی پارک‌ها و محل اسکان مسافران نوروزی باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و کلیه امکانات شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی بسیج شود.

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه رنگ آمیزی جدول بلوارها و میادین و خیابان‌های اصلی و پارک‌های شهر انجام می‌شود و برطرف کردن مشکلات روشنایی معابر عمومی نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: مجموعه شهرداری جهت آماده سازی شهر قبل از ایام نوروز و استقبال از مسافران آماده باشد و تلاش شود شهر را به گونه‌ای شایسته برای میزبانی از هموطنان عزیز مهیا کنیم.

رئیس ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بسیاری از تصادفات در نزدیکی مقصدها به علت خستگی صورت می‌گیرد، بیان کرد: کمپین و ایستگاه در ورودی‌های شهرستان نیز اجرا می‌شود و علاوه بر امکان استراحت مسافران و رانندگان برای کاهش تصادفات احتمالی، موضوع استقبال از مسافران و معرفی اماکن و راهنمایی به مسافران در نظر گرفته شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۲ اسفند مدارس برای اسکان نوروزی فرهنگیان و عموم هموطنان آماده شده است، اعلام کرد: ۱۲۰ باب کلاس در قالب ۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان جهرم پیش بینی و در حال آماده سازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار